MINI VACANCES D'UNA CONVALESCENT

Estic en un estat anímic proper als daltabaixos d'una muntanya russa. De les de fira d'abans, de les que pujava quan era petita. Ni massa amunt ni massa avall.
I en aquest estat demà marxo quatre dies de mini-vacances. El metge de capçalera me'n ha donat el permís. Aneu, aneu, que t'anirà bé, un lloc que no faci gaire calor i disfruteu força, que jo també marxo un mes.
Ja sabeu que quan un està de baixa no pot marxar de casa, no fos que truquès l'inspector de treball i no t'hi trobès. I a més el volant de baixa signat pel metge! Si no els tens tots no cobres la mesada aquella tant voluminosa que cobrem els suferts autònoms!
Dons sí, demà marxem cap a les terres de LLeida, que jo no conec gaire bé. La primera nit la farem al Monestir de les avellanes, prop de Balaguer, i les altres dues a Caldes de Boi, a l'hotel on hi ha les caldes.
Tornarem com nous: al Monestir ens arreglaran l'esperit i a les caldes, el cos malmés
Tranquilitat és el que ens convé. El nen col.locat a la muntanya i nosaltres com a nuvis. Llàstima que a l'hotel del Monestir només tenen habitacions amb llits separats, i a les caldes estarem tant baldats que només ens vindrà de gust repaparnos a les tumbones de la piscina.

Bones vacances a a tots , blogers estimats!

3 comentaris:

  1. Bones i merescudes vacances! Records als cignes de Caldes! ;)

    Les meves, fins el 3 d'octubre no vénen. Sort que el temps passa volant! ;P

    ResponElimina
  2. Suposo que quan llegeixis això ja hauràs tornat.Perdona'm el silenci pel què fa referència a la teva piga...No m'agrada fer de conseller espiritual i és perquè sóc un covard i no passo, tampoc, una època gaire "saludable".
    Desitjo que estiguis recuperada i puguis llençar aviat aquesta baixa a la paperera.
    Més endavant t'escriuré amb calma si els triglicèrids m'ho permeten...Pel què es veu porto a la sang una bomba de rellotgeria.
    Petons!
    J. Mèlich

    ResponElimina
  3. Mèlich,cuidat els triglicèrids perquè tinc ganes de tenir notícies teves!
    I bones vacances a tú i a la Trini, que sou dels de forà temporada, o sigui, la millor.

    ResponElimina