DIAGNÒSTIC

Ara ja puc tencar una altra carpeta, o un calaix del meu armari interior.

Feia dies que la meva familia es queixava de que l'oncòloga que tè el meu tros de piga no digues res dels resultats. En Jaume fa cosa de 15 dies va trucar demanan què i li van dir que encara no sabien res. Va quedar una mica mosca.
Total, que com que el cap de setmana hi som tots a casa, les filles i en Jaume van tornar a apretar i aquest matí he trucat a Can Ruti.
M'han passat d'un departament a l'altra durant uns minuts. He de dir que, malgrat el meu convenciment i la meva intuïció que m'ha acompanyat tots aquests dies i de la que n'es testimoni el blog, per uns moments he temut que el metge em dones males notícies, però NO.
En Salvador Colet s'ha posat a l'aparell i m'ha dit: que era un mel----- inflamable, i que era benigne. Ai, quin descans. Amb l'emoció no li he dit que em tornés a repetir el nom del mel--- per explicar-ho millor, però l'important es la segona paraula: BENIGNE.
M'ha explicat que l'oncòloga ha tingut molta feina per fer el diagnòstic, que era un tumor molt poc comú i que fa poc temps que ho saben.
L'he felicitat, m'he felicitat a mi mateixa i li he dit que la meva intuïció era encertada i que ens veurem el dia 20, que tinc hora concertada amb ell.
No l'hi he dit Visca el Barça!, perquè ara ja no fan futbol, tot i que sé que a ell és el que més l' interessa

Amics i amigues, seguidores i seguidors, lectors i lectores, sapigueu que d'aquesta també m'en sortirè. I es que encara que costi de creure a segons qui, soc una dona amb bona sort.

7 comentaris:

  1. Felicitats Montse!!!! que contenta estic de llegir aquesta segona paraula!!! tot i que la tranquilitat que mostraven els metges a l'hora donar-te els resultats ja feia intuïr aquest diagnòstic, segur que ha sonat a gloria dit per boca del neurocirujà.

    La enhorabona altre cop! però aquest calaix bloger mira de no tancar-lo, tot i que ja hagi passat la voràgine creativa dels dies pre i post operatori i que es vagin espaiant els escrits, sempre es un plaer llegir-te, i una manera de seguir en contacte.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  2. No cal patir, no tancaré la meva finestra. Encara em queden coses per explicar, tot i que necessito uns dies per tornar-me a acostumar al meu JO més sui-generis.
    Una abraçada molt forta i.. seguirem en contacte

    ResponElimina
  3. Hola Montse
    Soy Juanma, el hijo de Consuelo.
    Pues leyendo el blog acabo de ver que tienes buenas noticias. Asi k te doy mi mas sincera enhorabuena y te deseo que en este nuevo ciclo de tu vida tengas todo lo necesario para ser feliz.
    Un saludo tambien para Jaume y Estela.

    ResponElimina
  4. Juanma, no sabes lo feliz que me hace leerte. En mi próximo post vas a reconocer cosas, y que conste que ya lo tenia previsto. Lo cierto es que estos dias me cuesta un poco mas escribir, pero todo está en mi cabeza. Un abrazo muy fuerte a tu madre y a tus hermanos. Pienso mucho en vosotros y me gustaria saber como está Consuelo.
    Un abrazo pa ra tí y tu compañera.

    ResponElimina
  5. hola Montse.Me alegro muchisimo de las buenas noticias.Muchisimo.He pensado mucho en ti estos dias y aunque te leo hasta hoy no te he escrito.Se me da mejor el contacto visual y oral que el escribir y mas a esta maquinA,pero hoy es un gran dia y quiero compartirlo contigo.No se si eres una persona con suerte ,yo lo que se es que eres una gran persona.Seguiemos en contacto.Un beso muyyyyyyy fuerte.ENCARNA

    ResponElimina
  6. Bé..., jo, com que de bon principi em vaig creure el què em vas dir, ja sabia que aquesta piga interior teva, no era res més que això..., una piga. Però va bé que t'ho confirmi un expert, no? ;)

    Tinc ganes de llegir-te més, Montse.

    Abraça't ben fort de part meua. :)

    ResponElimina
  7. una amiga em va dir que piga, amb francès, vol dir bellesa...

    -neboda-

    ResponElimina