Maternitat




Avui fa 29 anys que vaig parir per primera vegada. Llavors jo també tenia 29 anys. Ho recordo com un dia de molta il·lusió, però també de molta por. Intuïa que aquella seria la gran aventura. Tenia por de no saber-ne prou, de la responsabilitat, dels perills i del bolc que faria la meva vida.
En aquests 29 anys han passat moltes, però en una cosa la vaig ben encertar: ha estat la més gran aventura. La més meravellosa, intensa, gratificant i positiva que mai m’hagués pensat de poder viure.
Noies estimades, filles, nebodes, amigues, sigueu mares. Malgrat que us sembli que tot hi està en contra, malgrat el que us puguin dir, malgrat la quantitat de problemes que comporta, res és comparable a la maternitat. Jo he repetit 3 vegades!!
Felicitats Carola, ets la meva nena estimada

1 comentari: